Kiadványszerkesztés, magazin,
katalógus grafikai tervezés
A tervezés folyamata
Például egy magazin tervezésekor elsődleges, hogy megkapjunk minden információt.Beleértve a célcsoportot, tartalomat, terjedelemet, és a kivitelezés módját. Ezután készítjük el az árajánlatot, mely áll:
- egy layout tervezés árból
- meghatározott kiadványszerkesztés árból
- tördelés árból
Az árajánlat jóváhagyását követően készítünk a megadott paraméterek és az előre megbeszélt elképzelések alapján három különböző borító látványtervet, valamint három különböző belív oldalpár látványtervet.
El kell küldeni minden olyan tartalmi anyagot, legyen fotó, szöveges tartalom és lapterv, melyek alapján meg tudunk tervezni, egy esztétikus, a kiválasztott célcsoport számára domináns magazint.
Majd a közös egyeztetés és a kiválasztott tervek alapján elkezdjük a magazin kiadványszerkesztését, grafikai tervezését, tördelését.
Miért fontos a lapeterv a kiadványszerkesztés során és a magazin készítésekor?
A lapterv fontossága egyáltalán nem elhanyagolható, legyen szó akár egy 16 oldalas kiadványról, de a több tucat oldalas magazin esetén is nélkülözhetetlen. A magazin tervezés és a kiadványszerkesztés egyik alapvető eleme a lapterv.
Egy jó laptervben meg van határozva például a borítóra kerülendő cikkek címei, pl.: kiemelve a fontossági sorrendet. Valamint egy jó laptervnek tartalmaznia kell a magazin kiadványszerkesztése során következetesen felépülő és egymás után követő cikkek és hirdetések sorrendiségét, egy-egy cikkre szánt terjedelem számát, az adott cikkhez vagy hirdetéshez tartozó fotók és egyéb állományok nevét és helyét, valamint minden egyéb olyan megjegyzést, információt, amely elengedhetetlen, hogy aprólékosan megtervezzük a magazint és egy összeszedett, egységes kiadványt tudjunk átadni a megrendelőnek.
Mi az a BRIEF, ami szintén elengethetetlen előkészítő anyag?
A BRIEF célja a konkrét munka, pl.: egy magazin kifejtése, bemutatása, célközönség leírása, a stílus meghatározása, esetleges márkajellemzők, vagy termék szintű bemutatás részletezése. Továbbá a kerülendő emóciók, színek, stílusok, stb. részletes leírását is magában foglalhatja.
Pl.: lehet csatolni mintaképeket is egy-egy bekezdéshez, ez sokszor megkönnyíti a kommunikációt és a megértést.
A brief elengedhetetlen egy kreatív munka megtervezésekor. Ez lehet akár egy magazin, katalógus, de ugyanúgy bármilyen arculati anyag grafikai tervezése során is.
Igen, fontos a személyes találkozó, de ezt helyettesíthetjük (időhíány, korlátozások stb.) esetén. Interaktív Zoom konferencia megbeszélés, esetleg skype-on történő munkamegbeszélés. A lényeg, hogy egyértelműen közös nevezőre jussunk és egyetértés esetén mielőbb elkezdődhessen a munka.
Tekintse meg Online 3D flipbook rendszerű termékünket is a gombra kattintva:
KÉRJEN EGYEDI ÁRAJÁNLATOT!
A jobb oldali űrlapot kitöltve adhatja le ajánlatkérési igényét. Kérjük, hogy a csillaggal jelölt mezőket feltétlenül töltse ki a későbbi kapcsolatfelvétel céljából.
Az Ön ajánlatkérése kötelezettségektől mentes, csapatunk maximum 48 órán belül válaszol minden beérkező üzenetre. Munkáinkra szerződéses garanciát vállalunk, ügyfeleink bízhatnak bennünk és számíthatnak ránk.
Kapcsolatfelvétel után, megküldünk minden segítséget, hogy megfelelő anyagot tudjon küldeni részünkre.
Bízza ránk Ön is webes és kiadvány igényének intézését!
- Ügyfélszolgálati idő: hétfő – péntek: 9:00 – 16:00
- Telefonszám: +36 30 179 6490
- E-mai: designer@keryid.hu
- Facebook oldalunk: facebook.com/keryidesign